يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۰۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با شکست، لیگ عربستان را آغاز کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیـوز، تيم فوتبال الاهلي عربستان حريف پرسپوليس در مرحله یک چهارم نهایی ليگ قهرمانان آسيا، در هفته اول ليگ برتر عربستان مقابل ميزبانش الاتفاق عربستان  شكست خورد.

 

الاهلی که با خرید های جدیدش به تیمی قدرتمند بدل شده، در همین شروع کار لیگ عربستان با حساب دو بر یک بازی خود را باخت و این می تواند بهترین خبر ممکن برای پرسپولیسی ها باشد.

 

سرخپوشان تهرانی روز 31 مرداد در کشور عمان میزبان الاهلی عربستان خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها