يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۰۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی مهرماه 1396 تا پایان روز سه‌شنبه 24 مرداد ماه تمدید شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، دانشگاه جامع علمی کاربردی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی ورودی مهر ماه سال ۱۳۹۶ می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۹۶/۰۵/۱۹ برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده تا پایان روزسه شنبه ۹۶/۰۵/۲۴بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 لذا کلیه متقاضیان می‌بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اصلاحات، حذف و کدرشته‌محل‌های جدید علاوه بر کدرشته محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۱۳۹۶ و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها