أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۱۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
موراتا در اولین بازی لندنی ها بعنوان یار ذخیره گلزنی کرد و اورتون با یک گل استوک سیتی را مغلوب کرد. وین رونی در دقیقه 45 تک گل بازی را به ثمر رساند.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس، در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس متحمل شکست تلخ و دور از انتظاری مقابل برنلی شد.

به گزارش تابناک ورزشی ، در ادامه هفته نخست لیگ برتر انگلیس چلسی قهرمان فصل قبل در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان برنلی بود و در کمال ناباوری با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

آبی‌های لندن در این بازی دو بازیکن خود به نام‌های کهیل و فابرگاس را در دقایق 14 و 81 به دلیل دریافت کارت قرمز از دست دادند. وکس 24 و 43 و وارد 39 برای برنلی گل زدند و گل‌های چلسی توسط موراتا 69 و لوئیس 88 زده شد.

در دیگر بازی برگزار شده اورتون با یک گل استوک سیتی را مغلوب کرد. وین رونی در دقیقه 45 تک گل بازی را به ثمر رساند.اورتون با تک گل دقیقه 45 وین رونی میهمانش استوک‌سیتی را شکست داد و وین رونی که تابستان امسال از منچستر یونایتد به اورتون برگشت، بعد از 13 سال دوباره برای آبی‌پوشان منطقه مرسی‌ساید انگلیس گلزنی کرد.


سایر نتایج به شرح زیر است:

کریستال پالاس صفر - هادرزفیلد 3

ساوتهمپتون صفر - سوانسی صفر

وست‌بروم یک - برونموث صفر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها