أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۱۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
عبدالعزیز بن سعود بن نایف وزیر کشور عربستان روز شنبه در دستور العملی به نهادهای ذی ربط استفاده از وسایل پخت و پز به خصوص کپسول های حاوی «گاز مایع» را در چادرهای حجاج در موسم حج امسال ممنوع اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، وزیر کشور عربستان از نهادهای ذی ربط خواستار اجرای این دستور العمل و در نظر گرفتن مجازات برای کسانی شد که از اجرای آن سرپیچی کرده و کپسول های گاز مایع را وارد چادرهای خود در منا، مشعر الحرام و عرفات می کنند.

مدل کل نیروهای دفاع مدنی عربستان نیز این اقدام را در راستای تامین امنیت حجاج و دور کردن آنها از خطرهای احتمالی دانست و گفت: اجرای دستور العمل ممنوعیت استفاده از کپسول های گاز مایع با هماهنگی نهادهای امنیتی برای ممانعت از ورود گاز به چادرهای حجاج صورت خواهد گرفت.

سلیمان العمرو افزود: نیروهای دفاع مدنی در حج به صورت روزانه اقدام به بازرسی از داخل چادرها خواهند کرد تا از خالی بودن چادرها از کپسول و اجاق گاز اطمینان حاصل کنند و برای کسانی که از اجرای این دستور العمل سرپیچی کنند جریمه های مالی در نظر گرفته خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها