يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۲۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
نايب رئيس حشد شعبي عراق در آستانه عمليات تلعفر با شيخ اكرم الكعبي در مقر مركزى مقاومت اسلامى نُجَباء ديدار كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دفتر رسانه اى مقاومت اسلامى نُجَباء در ايران، «ابو مهدي المهندس» نايب رئيس سازمان بسيج مردمى عراق (الحشد الشعبي)، با حضور در مقر مركزى مقاومت اسلامى نُجَباء در بغداد، با حجت الاسلام والمسلمين «شيخ اكرم الكعبي» دبيركل اين جنبش ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار كه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد؛ طرفين درمورد آخرين تحولات ميدانى رزمندگان مقاومت عليه داعش در جبهه هاى استان نينوا، الانبار و صلاح الدين تبادل نظر كردند.

همچنين اين دو فرمانده ارشد حشد شعبي بر محاصره شديدتر تروريستها توسط تمامى اركان نظامى عراق در سراسر جبهه حق عليه باطل تاكيد ورزيدند.

در پايان نيز شيخ اكرم الكعبي، از همكارى بيش از پيش مقاومت اسلامى نُجَباء و در اختيار قرار دادن تمام پتانسيل موجود براى تقويت همه جانبه رزمندگان سازمان بسيج مردمى تا پاكسازى كامل كشور عراق از لوث وجود تروريستهاى تكفيرى سخن گفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها