کد خبر: ۴۲۸۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰

ماموستا سید مصطفی خاتمی امروز در  گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نامزدها و گروه‌های سیاسی مختلف و وفادار به انقلاب با رعایت خط قرمزها می‌توانند به رقابت جدی و اصولی در عرصه انتخابات بپردازند.

وی افزود: مذاهب و قومیت‌ها بدانند دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، کاهش انگیزه و روحیه و نیز کمرنگ کردن حضور آن‌ها در انتخابات دست به فعالیت زده‌اند که شناسایی و اخطارهای لازم از سوی مسئولان در این زمینه بسیار لازم است.

خاتمی تصریح کرد: دشمنان به دنبال مشاهده ضعف و یا شکاف در مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به آن هستند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون در این راستا یکی از حیاتی‌ترین نیازهای نظام جمهوری اسلامی وحدت، اتحاد و تقویت همگرایی میان مسلمانان شیعه و سنی است.

وی گفت: دشمنان به اشکال مختلف علیه نظام و انقلاب همواره توطئه می‌کنند اما مردم با وفاداری به نظام و پیوند دائمی با آن از دستاوردهای انقلاب خود پاسداری کردند و امروز شرکت در انتخابات با حضور گسترده دشمنان را مایوس کرده و انسجام و همدلی میان ملت ایران را منسجم‌تر خواهند کرد.

خاتمی پیوند مردم و نظام را در جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: در هیچ کشوری مسئولان و مردم اینگونه با هم انسجام ندارند.

وی ادامه داد: غربی‌ها تلاش می‌کنند اراده مسلمی را که گفتمان انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته در جهان نهادینه کرده و در فراسوی مرزها آن را گسترش و توسعه داده است دچار خلل و چالش کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها