أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۲۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
آغاز سیاسی کاری در شهرداری تهران
کمیته‌ای از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب در حال رصد مواضع مدیران و کارمندان شهرداری تهران هستند تا با تکمیل تحقیقات خود پس از کشف مواضع اصولگرا یا اصلاح‌طلبانه، در زمان مقتضی نسبت به حذف یا ابقای افراد اقدام نمایند. قرار است پس از انتخاب شهردار تهران تغییرات زیربنایی در شهرداری تهران انجام شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سعید شریعتی از عناصر حزب منحله مشارکت و از حامیان فتنه 88 که جزو متهمین امنیتی است، از سوی سران اصلاحات مأموریت پیدا کرده که چارت سازمانی شهرداری تهران را مورد بررسی قرار دهد.



گفتنی است کمیته‌ای از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب در حال رصد مواضع مدیران و کارمندان شهرداری تهران هستند تا با تکمیل تحقیقات خود پس از کشف مواضع اصولگرا یا اصلاح‌طلبانه، در زمان مقتضی نسبت به حذف یا ابقای افراد اقدام نمایند. قرار است پس از انتخاب شهردار تهران تغییرات زیربنایی در شهرداری تهران انجام شود.

به نظر می رسد در شهرداری دوران جدید باید منتظر اتفاقاتی مانند آنچه در سال های دولت دوم خاتمی افتاد باشیم و با سیاسی کاری شهرداری و شورای شهر شاهد تغییرات مستمر شهردار و نیروهای  شهرداری باشیم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
یعنی هیچ بازرس یا ناظری وجود نداره بر اعمال مسئولین نظارت کنه ، فقط تو این جامعه حرف و حرف و حرف اونوقت انتظار داریم این کشور رو به سوی نور بره تا تاریکی هست چه نوری می تونه وارد بشه یه کم همه احساس مسئولیت به خرج بدن بخصوص مقامات ناظر *
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۲۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
چشماتون کور می خواستید موقع رای دادن به لیست پیشنهادی رای ندهید. تازه این اول کار است...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
واقعا جای نگرانی دارد - کشور افتاده دست فتنه گرها و حامیانشان یعنی اصلاح طلب ها ( افساد طلب ها ) و هرکاری دلشون می خواد دارن با کشور و نظام اسلامی انجام میدهند و کسی هم جلودارشان نیست - چطور امکان داره که در کشور ما ایران همه مسئولین دولت گرین کارت و اقامت آمریکا و فرانسه داشته باشند و عده ای هم دو طابعیتی باشند؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها