يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۳۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
ابوعزرائیل مرد تنومند و اسطوره نیروهای ضد داعش در صفحه اینستاگرام خود از شهادت شهید حججی نوشت و فضای اسارت وی را توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، واکنش‌ها به شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی به اسطوره نیروهای ضد داعش و مرد تنومند عراقی رسید؛ رزمنده‌ای که حضورش لرزه به نیروهای تروریستی داعش می‌اندازد.

وی در پست اینستاگرام خود نوشته است:

"همانند کربلاست، فاصله تا زمین مقدس (کربلا) چندان دور نیست، صحرا، چادرها و دود سیاه، فرزندان شمر لعین در برابر اصحاب امام حسین(ع)، اسیر شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسن حججی که پس از اسارت توسط بزدلان داعش سر بریده شد. برادر شما ابوعزرائیل".

گفتنی است: اواخر هفته گذشته داعش با انتشار تصویری ادعا کرد یک رزمنده ایرانی را در مرز عراق و سوریه به اسارت گرفته است و فردای همان روز با انتشار فیلمی از سربریده این شهید والامقام خبر شهادت شهید محسن حججی منتشر شد.

با اعلام خبر شهادت وی توسط کوردلان داعش آن هم به فجیع‌ترین وضع ممکن واکنش ها و همدردی های فراوانی با خانواده وی از سوی مسئولان، هنرمندان، ورزشکاران و کاربران شبکه های اجتماعی به ثبت رسید که همگی حاکی از اهمیت و جایگاه ایثار و شهادت دارد.

واکنش ابوعزرائیل به شهادت محسن حججی/داعش بزدل است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
روحت شاد محسن جان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها