أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۳۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
ماجرای جنجالی اظهارات مهرداد میناوند در مورد علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی این روزها در صدر اخبار فوتبال کشور قرار گرفته است .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مهرداد میناوند پیشکسوت تیم پرسپولیس روز  در یک برنامه تلویزیونی حرف هایی را در خصوص علیرضا منصوریان (سرمربی استقلال) و مهدی رحمتی (دروازه بان استقلال) زد که این صحبت ها خشم هواداران استقلال و البته سرمربی آبی ها را برای خود خرید.

روز گذشته علیرضا منصوریان در واکنش به سخنان میناوند اعلام کرد که  قطعا از او شکایت می کند . اما میناوند که همگی از او انتظار عذرخواهی از سرمربی و کاپیتان استقلالی ها را داشتند در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر و به سخنان منصوریان پاسخ داد.

مهرداد میناوند در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"آقاى مربى آقاى به اصطلاح كاپيتان چه كسى رو از چه چيزى ميترسونيد؟؟شنيدم كه گفته ايد كسى وساطت نكند،من هم از همه پيشكسوتان ميخواهم به هيچ وجه وساطت نكنند.ميخواهم تا آخرش بروم.مگر آنروزى كه در ديدار دوستانه با خونه به خونه خط داديد به سكوهايتان كه مرا به باد ناسزا بگيرند عذرخواهى كرديد كه الان انتظار عذرخواهى داريد.در يك برنامه حرفهايى به صورت شوخى گفته شد كه حقيقتا برخلاف ميلم به زبان آوردم.شما كه لابيهاى قويتون رو به كار انداختيد،كانالهاى جعليتون شروع كردن به چاپ مصاحبه هاى خيالى از پيشكسوتان پرسپوليس.من با تك تكشون صحبت كردم و هيچكدومشان روحشان هم از اين مصاحبه ها خبر نداشت.تماميه مصاحبه هاى ديگران هم با تحريف همين سايتها چاپ شدند.فعلا كه شما از اين فوتبال سود ميبريد و سكو و لابيه قوى داريد و همه جوره در حال تخريب و ناسزاگويى بنده هستيد.من كه به اين فوتبال نچسبيده ام و هيچ منفعتى هم از آن ندارم،اما دلم و پشتم گرم به اين هواداران و مردم خونگرم است.من فرزند مكتب تيمى هستم كه وقتى با بزرگ اين باشگاه على پروين در تلويزيون شوخى كردم على الرغم شيطنتهاى زياد اطرافيان اين كار را يك شوخيه قشنگ و بانمك تلقى كرد.
پ.ن.١:لطفا انقدر هم دم از مكتب و مرامِ تون نزنيد بريد يك سرى هم به سايتها،پستها و كامنتهاى هوادارانتون بزنيد كه چه سنگ تمامى گذاشته اند و مرا مورد كثيف ترين و شنيع ترين واژه ها قرار داده اند.هر چند كه براى من تازگى ندارد و هميشه با جنبه بالاى خودم اين تحركات را ناديده گرفته ام.

پ.ن.٢:در يك جايى ديدند يك نفر زشت ترين الفاظ را نثار يك بنده خداى ديگرى ميكند.علت را جويا شدند و گفتند چرا انقدر به اين بنده خدا فحش ركيك ميدهى گفت اين فلان فلان شده به من گفته بى ادب.حالا شده داستان ما و مكتبشان را هم به رخ ميكشند.هر چند حجازى ها و پورحيدرى ها فرزند خَلف اين مكتب هستند و قابل ستايش.ولى اين كجا و آن كجا..."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها