يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۳۳۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
هفته چهارم لیگ برتر روز چهارشنبه و با انجام بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، هفته چهارم لیگ برتر با بازی پرسپولیس و سیاه جامگان در روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. این آخرین بازی شاگردان برانکو قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیاست و سرخپوشان تهرانی در صورت پیروزی در این بازی با صدرصد امتیاز از 4 مسابقه ابتدایی‌شان در لیگ برتر راهی بازی حساس و مهم با الاهلی عربستان خواهند شد.

پرسپولیس فصل گذشته در هفته آخر مقابل سیاه‌جامگان در مشهد شکست خورد و شاگردان اکبر میثاقیان با آن شکست در لیگ برتر ماندگار شدند. البته پرسپولیس قبل از آن بازی هم قهرمان شده بود و هم جام قهرمانی را بالای سر برده بود و انگیزه‌ای زیادی برای بازی نداشت اما این مرتبه پرسپولیسی‌ها به این بازی به چشم یک بازی مهم قبل از دیدار آسیایی نگاه می‌کنند.

احتمالا سیاه‌جامگان با یک بازی دفاعی و بسته مقابل پرسپولیس به دنبال یک امتیاز باشد و باید دید برانکو چگونه از دفاع اتوبوسی تیم میثاقیان عبور می‌کند؟ برانکو گفته به هیچ عنوان به بازیکنان اصلی‌اش برای بازی با سیاه جامگان استراحت نخواهد داد و همیشه اولین بازی برایش مهم‌ترین بازی است.

در تیم پرسپولیس هفته گذشته مدام در مورد پاس ندادن به منشا و سه تست دوپینگ از این بازیکن صحبت شد ولی برانکو معتقد است که بازیکنانش به یکدیگر پاس می‌دهند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد ولی تست‌های دوپینگ از منشا را زیاد از حد خواند!

پرسپولیس بعد از این بازی مجبور است با هوادارانش در این بازی خداحافظی کند و سپس به عمان برود تا میزبان تیم الاهلی عربستان شود. سرخپوشان تهرانی یار دوازدهم خود را در این بازی مهم در کنار خود ندارند و باید در کشور ثالث به میدان بروند.

برنامه  هفته چهارم؛ گرامیداشت بازگشت آزادگان افتخار آفرین به میهن اسلامی

چهارشنبه 25 مرداد 96‏

پرسپولیس – سیاه جامگان مشهد – ورزشگاه آزادی تهران- ساعت 20:45‏

پنجشنبه 26 مرداد 96‏

سایپا تهران– استقلال تهران- ورزشگاه تختی تهران- ساعت 20:45‏

تراکتورسازی تبریز – نفت تهران- ورزشگاه یادگارامام تبریز- ساعت 19:45‏

ذوب آهن اصفهان–  فولاد مبارکه سپاهان- ورزشگاه فولادشهر اصفهان- ساعت 20:15‏

جمعه  27 مرداد96‏

فولاد خوزستان – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت 20:30‏

پدیده خراسان– استقلال خوزستان-  ساعت و ورزشگاه متعاقبأ اعلام می شود.‏

سپیدرود رشت – پیکان تهران- ساعت  و ورزشگاه متعاقبأ اعلام می شود.‏

پارس جنوبی جم – صنعت نفت آبادان- ساعت و ورزشگاه متعاقبأ اعلام می شود.‏
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها