أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۳۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار پایان دادن به بحران شبه جزیره کره از طریق مذاکره و راه مسالمت آمیز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: «فدریکا موگرینی» بر لزوم حل و فصل بحران کره شمالی از راه مسالمت آمیز تاکید کرد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای از جامعه بین الملل خواست برای پایان دادن به تنش های موجود در شبه جزیره کره به مذاکره روی بیاورد.

وی همچنین از مقامات کره شمالی خواست از هر گونه اقدام تنش زا خودداری کنند. به گفته موگرینی، در شرایط بحرانی کنونی اتحادیه اروپا از تلاش های دیپلماتیک برای کاستن از تنش ها و جلوگیری از بروز جنگ در منطقه حمایت می کند.

این در حالی است که ساعاتی پیش خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی از جزئیات طرح حمله موشکی به جزیره گوام در خاک آمریکا، جایی که پایگاه های نیروی هوایی و دریایی ارتش آمریکا در آن واقع است، مطلع شده است.

بر این اساس رهبر کره شمالی مدتی طولانی این طرح را بررسی و در خصوص آن بحث و گفتگو کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها