أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۳۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ابرچالش‌های اقتصادی، گفت که هیات دولت و برنامه‌های اقتصادی باید برای حل ابرچالش‌ها بسیار پرتوان‌تر باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، حمیدرضا فولادگر در جلسه علنی صبح امروز مجلس در مخالفت با کلیات کابینه دوازدهم، اظهار داشت: برنامه‌های دولت و تیم اقتصادی آن باید با توانی که برای حل ابرچالش‌ها به کار بگیرند سنجیده شود. ما با ابرچالش‌هایی در حوزه اشتغال، اصلاح نظام بانکی، صندوق‌های بازنشستگی، بودجه دولت و محیط زیست روبرو هستیم. آیا وزرا و همکاران دولت توانایی حل این ابرچالش‌ها را دارند؟

وی افزود: ما باید تغییر گفتمان و سیاست‌زدایی از اقتصاد را از خود دولت شروع کنیم و با منتقدین مهربان‌تر باشیم. در ایام انتخابات ایجاد اشتغال یک میلیون در سال به شعار پوپولیستی تعبیر شد البته ما امیدواریم این برنامه دولت اجرایی شود.

فولادگر اضافه کرد: متاسفانه در برنامه‌های دولت به موضوع اقتصاد مقاومتی کمتر توجه شده و جایگاه مناسبی برای آن دیده نشده است. ما در سال ۹۴ قانونی تصویب کردیم که سه قوه هیاتی را برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل دهند با این حال هنوز پیشرفت مناسبی در این حوزه نداشته‌ایم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان اضافه کرد: در سال‌های اخیر آمار واردات افزایش و آمار صادرات کاهش یافته و رتبه ما در کسب و کار و رقابت‌پذیری مطلوب نیست و مجموعا به نظر می‌رسد هیات دولت و برنامه‌های اقتصادی برای حل ابرچالش‌ها باید بسیار پرتوان‌تر از اکنون باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها