کد خبر: ۴۲۸۴۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم تبریز گفت: تیم اقتصادی شما تحول اساسی پیدا نکرد در نتیجه نباید منتظر تحولات جدی در این حوزه‌ها باشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در جریان روند رأی اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم و در مخالفت با کلیات آن، اظهار داشت: کابینه‌ای که معرفی شده تفاوت اساسی با کابینه قبلی ندارد، رئیس جمهور در سخنان خود تلویحا این را بیان کرد.

وی افزود: کابینه قبیلی در حوزه اشتغال، مسکن و مبارزه با فساد گام موثری برنداشت. جز در برخی وزارتخانه‌ها شاهد تحولی نبودیم برای محرومان گامی برداشته نشده است، معلمان کشور از وضعیت معیشتی خود ناراحت هستند.

نماینده مردم تبریز  تصریح کرد: برخی از دوستان و همفکران شما هنوز هم از مدعیان آن حوادث تلخ ۸۸ و پیگیری کنندگان آن حمایت می‌کنند و رئیس جمهور از آنها مشورت می‌گیرد.

وی افزود: تیم اقتصادی شما تحول اساسی پیدا نکرد در نتیجه نباید منتظر تحولات جدی در این حوزه‌ها باشیم. فرهنگی ادامه داد: تعطیلی و کندی پروژه‌های راه‌سازی، استمرار خواهد داشت عدم ساماندهی حاشیه شهر‌ها علی رغم قول‌های داده شده دورنمایی خوبی را نشان نمی‌دهد.

این نماینده مجلس بیان داشت: نمی‌دانم عدد 950 هزار شغل سالانه از کجا آمده، زیرا نرخ فعلی بیکاری 12.6 درصد است، به طور کلی شرط‌های مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری امیدواریم در خط مشی دولت دیده شود. فرهنگی گفت: ریاست مجلس برنامه ششم توسعه را ابلاغ کرده است رهبری فرمودند برنامه ششم باید براساس آن حرکت کند.

نماینده تبریز تصریح کرد: کاهش استفاده از اذری‌ها در کابینه موضوع دیگری است که انتظار جامعه ترکان کشور است، امیدواریم جریان‌های سیاسی پشت پرده کابینه و رئیس جمهور نتایج کابینه را بپذیرند. 

وی بیان داشت: توجه به اهل سنت در عمل و توجه به جوانان در بخش‌های مختلف از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: انتظار ما از دولتی که شکل می‌گیرد این است که به خواسته‌های رای دهندگانی که انتظار تحول داشتند را امیدوار کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها