يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۴۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
به نظر می‌رسد پرسپولیس علاوه بر عملکرد فنی خوب در بخش حاشیه‌ها نیز صدرنشین لیگ محسوب می‌شود و هر روز یک بازیکن این تیم حاشیه جدیدی را برای تیمش رقم می‌زند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه شهروند در ادامه نوشت: کمال کامیابی‌نیا، ‌هافبک دفاعی پرسپولیس که از اواخر فصل گذشته با مصدومیت روبه‌رو شد و هفته‌های ابتدایی فصل جاری را نیز به همین دلیل از دست داد، در تمرین روز دوشنبه سرخپوشان شرکت نکرد تا شائبه‌هایی درباره غیبت غیرموجه او به وجود بیاید. وقتی روز گذشته در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه‌جامگان از برانکو در رابطه با وضع کامیابی‌نیا سوال شد، او پاسخی غافلگیرکننده داد: «این بازیکن در لیست بازی با سیاه‌جامگان نیست چون از شرایط خود در تیم ناراضی است و به همین دلیل در تمرین شرکت نکرد.»

کامیابی‌نیا: مشکلم مالی نیست
با این‌که برانکو حاضر نشد از دلیل ناراضی بودن کمال کامیابی‌نیا پرده‌برداری کند، منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس علت غیبت ‌هافبک سرخپوشان را دریافت نکردن مطالبات فصل گذشته و فصل جاری عنوان کرده‌اند. این مسأله‌ای بود که بازیکنان پرسپولیس در چند هفته اخیر بارها به آن اعتراض کرده‌اند. کمال کامیابی‌نیا در واکنش به این مسأله گفته است: »به هیچ عنوان بحث مسائل مالی در این بین وجود ندارد  و بحث من با باشگاه مالی نیست.»

در مسیر طارمی
سرمربی پرسپولیس با خط زدن یکی از کلیدی‌ترین بازیکن خود برای بازی امروز مقابل سیاه‌جامگان پیام مهمی به این بازیکن داده است. برانکو از مهلت ٢٤ ساعته به کامیابی‌نیا خبر داده است: «به او ٢٤ ساعت فرصت دادیم تا فکر کند و قرار است با او صحبت کنیم.» این‌که یک بازیکن از وضعیتش ناراضی باشد، اتفاق نادری به حساب می‌آید و معمولا در سال‌های اخیر اگر قرار بر اعتراض به مسائل مالی بوده، بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر هماهنگ بودند و حتی دست به اعتصاب زده‌اند.

رفتار کامیابی‌نیا حتی شائبه جدایی او را هم به وجود آورده که برانکو شرط جالبی را برای جدایی ‌هافبک تیمش گذاشته است: «طبیعی است که اجازه جدایی داده نمی‌شود. اگر بازیکن مایل به رفتن بود باید همان زمان می‌رفت همان‌طور که طارمی این شانس را داشت که مذاکره کند. ما به خاطر بازی‌های حساسی که داریم بازیکنی را رها نمی‌کنیم مگر این‌که پیشنهاد ٥‌ میلیون دلاری بیاید تا درباره آن صحبت کنیم.»

به نظر می‌رسد کامیابی‌نیا در مسیری قرار دارد که طارمی در ابتدای این فصل رفت و درنهایت مجبور شد با چند هفته تأخیر به تمرینات تیمش برگردد. حال باید دید چه سرنوشتی انتظار هافبک ملی‌پوش سرخ‌ها را می‌کشد و آیا او در فاصله ٢٠ روز تا پایان نقل‌وانتقالات درخواستی برای جدایی می‌دهد یا مسئولان باشگاه پرسپولیس با ترفندهای خاص خود کمال را مجبور به بازگشت می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها