أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۵۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: کرباسیان با یک تیم مشاوره قوی ضعف‌های تئوریک را برطرف کند و مرکز ثقل تیم اقتصادی شخص وزیر اقتصاد است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی اقتصاد، اظهار داشت: ما برای اقتصاد نیاز به تئوری و مدل داریم و در دنیا شاهد اقتصادهای نوظهور هستیم که از تئوری‌ها و مدل‌های مشخصی پیروی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد ما باید بر مدار این مدل‌ها پیش برود و طوری نشود که شاهد رشد منفی 6 درصد باشیم، گفت: کرباسیان با یک تیم مشاوره قوی ضعف‌های تئوریک را برطرف کند. مرکز ثقل تیم اقتصادی شخص وزیر اقتصاد است که وی در مجلس مورد استیضاح قرار می‌گیرد.

بهادری با بیان اینکه وزیر اقتصاد باید حالت گرانیگاه بین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه باشد گفت: در گذشته این ناهماهنگی‌ها از دلایل عدم توفیق در کشور بود.

وی افزود: بخش قاچاق از جمله مشکلاتی است که باید به آن توجه شود و در برنامه به لحاظ عدد و رقم مشخص نشده که چگونه این قاچاق می‌خواهد کاهش پیدا کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه در بحث پنجره واحد سرمایه‌داری باید دولت‌ها به تسهیل این روند کمک کنند و به آن توجه شود، اظهار داشت: فضایی که امروز به وجود آمده، فضای خوبی است و ظرفیت‌هایی در زمینه بین‌المللی مطرح می‌شود و دیپلماسی فعال اقتصادی مورد انتظار ماست.

وی خاطرنشان کرد: موسسات مالی غیرمجاز باید جمع شود و سرمایه بانک‌ها به سمت کارهای مولد پیش برود و شعب بانک‌های خارجی در کشور ایجاد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها