کد خبر: ۴۲۸۵۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
نماینده موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت:‌ آقای کرباسیان اگر گوشه‌ای از تجارب ارزنده خود را در وزارت اقتصاد به کار بگیرد قطعا موفق شده و تحول ایجاد خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، عبدالحمید خدری نماینده موافق مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، اصلاح نطام بانکی و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی را از عمده برنامه‌های وزیر پیشنهادی عنوان کرد و گفت: ایشان با اصلاحات 4  سال گذشته در ساختار گمرک، تحول جدی در گمرک به وجود آوردند و امیدواریم این سیستم را در نظام مالیاتی نیز پیاده کنند.

وی افزود: نمانیدگان محترم مجلس آمار و ارقام قبل از تصدی آقای کرباسیان را در گمرک ببینید که چه تحولی را ایجاد کرده و چه خدمت شایانی را کرده است.

خدری با انتقاد از نحوه اظهارات نمانیدگان مخالف وزیر پیشنهادی تصریح کرد: دوستان! انصاف هم خوب چیزی است. من یک لحظه احساس کردم در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد هستم و تمامی مواردی که مخالفین گفتند آمار و ارقام مربوط به دوره ایشان نمی‌شود.

خدری خاطرنشان کرد:‌ آقای کرباسیان سالیان متمادی در وزارتخانه‌ها خدمت کرده و اگر گوشه‌ای از آن تجارب ارزنده خود در وزارت اقتصاد به کار بگیرد  قطعا موفق شده و تحول ایجاد خواهند کرد.

نمانیده موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد با تمجید از روحیه بالا و ضعف‌ناپذیر کرباسیان تصریح کرد: از ضعف‌های موجود ناهماهنگی ستاد اقتصادی است که روحیه ایشان می‌تواند این ضعف‌ها را برطرف کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها