أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۵۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
دوپینگ، پدیده‌ای شوم در ورزش است اما اتفاق هولناک‌تر گستردگی آن در یک تیم و علنی شدنش در اردوها و همه‌گیر شدن آن است.
به گزارش پایگاه 598، اتفاقی که می‌گویند فصل گذشته در یک تیم لیگ یکی موفق رخ داده و دامنه‌اش گسترده و عجیب بوده.


دیروز یکی از روزنامه‌های ورزشی از دوپینگ دسته جمعی یک تیم لیگ برتری خبر داده بود، به داده‌های این خبر اگر بخواهیم چیزی اضافه کنیم باید نوشت که ظاهرا کادر فنی اصرار زیادی به دوپینگ بازیکنانش دارد و سال گذشته نیز با این ترفند نتایج خوبی کسب کرد.


 واکنش کمیته ضد دوپینگ چیست؟ شاید آنها تحقیقات خود را از بازیکنان فصل گذشته تیم صعود کرده آغاز کرده‌اند، بازیکنانی که در تمام فصل با اصرار مربی برای دوپینگ مواجه بودند.


مربیانی که دوپینگ را اینچنین در تیم شان گسترده می‌کنند و اغلب بازیکنان خود را با دوپینگ به میدان می‌فرستند، شاید خیلی زود با محرومیت سنگین و چند ساله مواجه شوند. تعداد بازیکنانی که از این جریان گفته‌اند انگار هر روز در حال افزایش است و اینکه یک مربی جوان وارد چنین ماجرایی شده تاسف برانگیز است. این پرونده در کمیته ضد دوپینگ بررسی می‌شود و هشدار دیروز رسانه‌ها پرونده فصل گذشته آن تیم را باز کرده است.

ایران ورزشی


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها