أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۶۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
نماینده قم در مجلس با بیان اینکه امیر حاتمی با بیش از ۳۰ سال خدمت در نیروهای مسلح همواره خود را سرباز ولایت دانسته است، گفت:وزیر پیشنهادی دفاع به امور این وزارتخانه کاملاً مسلط است و شناخت کاملی دارد.
به گزارش پایگاه 598، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (پنج‌شنبه پارلمان) در سخنانی به عنوان موافق امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهار داشت: بنده امیر حاتمی را فردی ولایی می‌دانم، او با بیش از 30 سال خدمت در نیروهای مسلح همیشه خود را سرباز ولایت دانسته است. 

وی افزود: مشی امیر حاتمی الگوگیری از شهید صیاد شیرازی بوده است، امیر حاتمی مسئولیت‌های متنوعی در سطوح مختلف داشته است و به امور وزارت دفاع کاملاً مسلط است و شناخت کاملی از این وزارتخانه دارد. 

امیر آبادی تأکید کرد: به کارگیری ظرفیت‌های بخش خصوصی و بهینه‌سازی جزو برنامه‌های خوبی است که امیر حاتمی تقدیم مجلس کرده؛ امیر حاتمی اخلاق بسیار خوبی هم دارد و این اخلاق برای تصدی وزارت دفاع امری ضروری است، چرا که باید یکسری هماهنگی‌ها بین نیروهای مسلح ایجاد کند. 

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تأمین دفاع و امنیت کشور در همه ابعاد و تجهیز مرزبانی جزو برنامه‌های امیر حاتمی اعلام شده است و بنده امروز مفتخرم به عنوان کسی که مدتی لباس سربازی و پاسداری انقلاب را به تن داشتم، به عنوان موافق امیر حاتمی صحبت کردم و امیدوارم نمایندگان مجلس نیز با رأی قاطع به امیر حاتمی پاسخ دشمنان را بدهند. 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها