أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۶۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
نماینده تربت جام در مجلس با اشاره به تجارب امیر حاتمی در معاونت بین‌الملل ارتش گفت: رأی یکدست و متحد نمایندگان به وزیر پیشنهادی دفاع، پشتوانه دیپلماسی کشور است.
به گزارش پایگاه 598، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی امروز پنج‌شنبه 26 خرداد در جلسه علنی پارلمان و در موافقت با امیر سرتیپ حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز ایستاده‌ایم که از زحمات یک سرباز وطن دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب و شیعه و سنی به کسی رأی خواهند داد که افتخارش دفاع از میهن بوده، اظهارداشت: باید آنچنان رأیی به امیر حاتمی بدهیم که آنان که در سنای آمریکا بالای 95 درصد به تحریم‌های ایران رأی می‌دهند پاسخ خود را دریافت کنند.

رحیمی جهان آبادی در ادامه گفت: امیر حاتمی در معاونت بین‌الملل ارتش نحوه تعامل با جهان را فرا گرفته است و در زمانی که از خاک برخی کشورهای همسایه توطئه علیه امنیت ملی ما در جریان بود برای تجهیز ارتش ایران وقت گذاشته است.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رأی یک دست و متحد نمایندگان مجلس به امیر سرتیپ حاتمی پشتوانه دیپلماسی کشور است.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها