يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۶۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
نماینده نهاوند در مجلس با اشاره به سوابق متعدد آوایی در قوه قضاییه و مجریه،‌ گفت: تنوع شغلی و پراکندگی جغرافیایی مسئولیت‌های وزیر پیشنهادی دادگستری از نقاط قوت است.
به گزارش پایگاه 598، حسن بهرامیان نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پنج‌شنبه 26 مرداد و در موافقت با سیدعلیرضا آوایی وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: با توجه به شناخت‌های جامعی که از آقای آوایی دارم ایشان را وزیری شایسته برای این وزارتخانه می‌دانم.

وی با اشاره به حساسیت وزارت دادگستری به علت ماهیت عملکردی‌اش خاطرنشان کرد: سوابق و تجارب مختلف آقای آوایی در قوه قضاییه و قوه مجریه و شناخت مناسبی که از بایدها و نبایدهای وزارت دادگستری دارد از جمله مزایای ایشان است.

بهرامیان با ذکر این نکته که آوایی مدارج صلاحیت را در عرصه قضا به صورت پلکانی طی کرده و در 6 استان کشور و کلانشهرها مسئولیت قضایی داشته است، اظهار داشت: آقای آوایی در دولت اول آقای روحانی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال و نیز در دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری مشغول بوده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر باید اهل تعامل و مورد وثوق باشد گفت: آقای آوایی تجربه شغلی بالایی برای تصدی مسئولیت در وزارت دادگستری دارد و به واسطه تنوع شغلی و پراکندگی جغرافیایی محل خدمت خود تجاربی ارزنده برای وزارت دادگستری دارد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها