أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۶۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: وزارت دفاع در عین خودکفایی، تامین کننده تجهیزات نطامی محور مقاومت است.
به گزارش پایگاه 598، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت دفاع طی سخنانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت:  دلیل اینکه بنده از همکاران وقت گرفته‌ام این است که بگویم دوستان زیادی از پاسداران با من تماس گرفته و درخواست کردند که نمایندگان مجلس از برادر ارتشی‌شان حمایت کرده و با رای قاطع خود ایشان را بدرقه کنند. 

وی افزود: این موضوع پیامی را می‌رساند و آن این است که این دو مجموعه که زیر نظر یک فرمانده قاطع و انقلابی مدیریت می‌شوند ممکن است در عرصه‌هایی با هم رقابت داشته باشند اما به دلیل تفکیک دقیق وظایف و حضور سازمان بالادستی به منظور رصد سیاست‌ها و حل و فصل مشکلات آنچنان برادرانه با هم کار می‌کنند که زمانی که برادری از سپاه به عنوان وزیر منصوب می‌شود جانشینی از ارتش برای خود برمی‌گزیند. 

نماینده مردم مشهد گفت: همین موضوع است که باعث شده در سخت‌ترین و پرچالش‌ترین مناطق امنیتی جهان و در شرایطی که تحریم‌های این حوزه از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داشته است، ضمن حفظ امنیت و تمامی ارضی کشور در بحث اقتصادی  صنعت دفاعی کشور نیز در قله‌های علمی و اقتدار بین‌المللی قرار داشته باشیم ، به طوری که نه تنها از لحاظ تجهیزات دفاعی وابستگی نداریم بلکه تجهیزات نظامی محور مقاومت را نیز تامین می‌کنیم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی آنجایی که توکل ما به خدا بوده و با روحیه ایثار و ساده‌زیستی و وحدت وارد شده‌ایم همواره موفق بوده‌ایم که نمونه بارز آن مجموعه نیروهای مسلح  ماست. 

وی در پایان اظهار داشت: از همه دوستان درخواست می‌کنم که به  امیر حاتمی نه فقط برای دفاع از ایشان بلکه برای دفاع از این شیوه حکمرانی و مدیریت او  رای قاطعی بدهند.

منبع: تسنیم

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها