أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۸۶۲۱
زمان انتشار: ۰۱:۰۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
وزارت اطلاعات ضمن رد اتهام‌زنی‌ها و فضا‌سازی‌های کاذب برخی جریانات مشکوک و رسانه‌های معاند و ضد انقلاب، اعلام کرد: تمامی اقدامات این وزارتخانه در چارچوب شرع مقدس، قانون و رعایت اخلاق اسلامی صورت می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، وزارت اطلاعات در بیانیه ای اعلام کرد: در روزهای اخیر که روند با نشاط رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس در حال طی شدن است، برخی جریانات مشکوک و رسانه های معاند و ضد انقلاب تلاش دارند با جعل اطلاعات و انتشار اتهامات و اخبار کذب، فضای جامعه را ملتهب کنند تا با این اقدامات، به خیال واهی خود، باعث ایجاد اختلاف، اتهام زنی به نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پرسنل خدوم آن ایجاد تفتین در جامعه شوند.

وزارت اطلاعات ضمن رد این گونه اتهام زنی ها و فضا سازی های کاذب و مجعول دانستن اسناد مورد ادعا و تکذیب محتوای آنها، اعلام می کند تمامی اقدامات این وزارتخانه در چارچوب شرع مقدس، قانون و رعایت اخلاق اسلامی صورت می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها