يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۶۲۶
زمان انتشار: ۰۲:۱۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
نایب رئیس فراکسیون امید از جمع‌بندی نهایی فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی در روز شنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 ، محمد‌رضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به روند بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در فراکسیون امید، اظهار داشت: جلسه هیئت رئیسه فراکسیون امید صبح روز (پنجشنبه 26 مرداد) به منظور اتخاذ تصمیمات نهایی درباره بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی در فراکسیون تشکیل شد.

وی با اشاره به مصوبه امروز هیئت رئیسه فراکسیون متبوعش، افزود: در این جلسه مقرر شد تا روز (شنبه 28 مرداد) پیش از جلسه علنی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی جمع‌بندی اعضای فراکسیون درباره وزرای پیشنهادی اعلام شود.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس، با بیان اینکه در جلسه مجمع عمومی روز شنبه کار‌گروه‌های تخصصی گزارشات خود را درباره بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی را به اعضای فراکسیون ارائه می‌دهند، اظهار داشت: پس از استماع گزارشات، از اعضای فراکسیون درباره تک‌تک وزرای پیشنهادی نظر خواهی‌شده و در نهایت جمع‌بندی درباره وزرا انجام می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها