يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۶۴۱
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
دبیر انجمن آب‌های آشامیدنی و معدنی ایران گفت: آب معدنی با برند voss همچنان به‌صورت قاچاق وارد می‌شود و با قیمت‌های کلان در کشور به فروش می‌رسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، دبیر انجمن آب‌های آشامیدنی و معدنی ایران گفت: آب معدنی با برند voss همچنان به‌صورت قاچاق وارد می‌شود و با قیمت‌های کلان در کشور به فروش می‌رسد.

پیمان فروهر افزود: آب معدنی با برند voss از نروژ به برخی فروشگاه‌های خاص شمال تهران راه یافته است.

وی با اشاره به اینکه تا سال گذشته بخش عمده‌ای از آب معدنی موجود در بازار کشور قاچاق بود، اظهار داشت: دو شرکت ایرانی زمستان سال گذشته به دریافت مجوز واردات آب‌های بسته‌بندی از نهادهای متولی اقدام و در نهایت مبادرت به واردات سه برند آب معدنی فرانسوی به بازار مملکت کردند.

دبیر انجمن آب‌های آشامیدنی و معدنی ایران گفت: این سه برند آب معدنی فرانسوی با مجوز قانونی به کشور وارد و از ابتدای سال جاری در سطح سوپرمارکت‌های شمال شهر تهران عرضه شده است.

وی افزود: مشتریان این نوع آب‌ها در واقع برخی سفارتخانه‌ها و تعدادی افراد خاص جهت استفاده در ضیافت‌ها هستند و مصرف‌کننده دائمی ندارند.

فروهر در مصاحبه با رادیو اقتصاد با اشاره به وضعیت تولید آب معدنی و آب آشامیدنی در کشور تصریح کرد: در حال حاضر 50 درصد حجم آب بسته‌بندی تولیدی در کشور به آب معدنی و 50 درصد بقیه به آب آشامیدنی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه صنعت آب‌های آشامیدنی بسته‌بندی و معدنی در ایران نوپاست، گفت: مصرف‌کنندگان دائمی آب‌های بسته‌بندی در ایران کمتر از سه درصد جمعیت 80 میلیون نفری کشور هستند.

دبیر انجمن آب‌های آشامیدنی و معدنی ایران یادآورشد: بسیاری از مصرف‌کننده‌های ایرانی به‌محض ایجاد تنش اقتصادی و معیشتی بلافاصله این محصول را از سبد کالایی خود حذف می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها