أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۶۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
یک سناتور ایالتی در آمریکا:
یک سناتور ایالتی در میسوری آمریکا در صفحه فیس بوک خود ضمن ابراز انزجار از مواضع دونالد ترامپ در قبال نژادپرستی و وقایع «چارلوتسویل» نوشت: «امیدوارم ترامپ ترور شود».

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در حالی که انتقادها از مواضع دونالد ترامپ در قبال گروه‌های نژادپرست در آمریکا ادامه دارد، یک سناتور سیاه پوست در مجلس سنای ایالت میسوری در اظهارنظری جنجالی، نسبت به « ترور شدن» رئیس‌جمهور آمریکا ابراز امیدواری کرد.

«ماریا چاپله-نادال» عضو دموکرات و سیاه‌پوست مجلس سنای ایالتی در میسوری با رجوع به صفحه فیس بوک خود، از مواضع رئیس‌جمهور این کشور در قبال وقایع شهر «چارلوتسویل» ابراز انزجار کرد.

به گزارش واشنگتن پست، این قانونگذار ایالتی نوشت: «من واقعا از (دونالد) ترامپ متنفرم. او در حال ایجاد آسیب‌های روانی و کابوس (در آمریکا) است».

سناتور ایالت میسوری پس از انتشار این مطلب با اظهارنظرهای مختلفی در فیس بوک مواجه شد و در پاسخ به یکی از آنها، کامنتی جنجالی مطرح کرد.

وی نوشت: «من امیدوارم که ترامپ ترور شود».

به دنبال انتشار این مطلب و امیدواری درباره ترور ترامپ، فشارهای زیادی بر او به منظور استعفا از مقام قانونگذاری در سنای میسوری وارد شده است.

چاپله-نادال در توضیح اظهارنظر گفته که «من قطعا منظوری برای این اظهارنظر نداشتم و این اظهارنظر، در واقع پاسخی به ابراز نگرانیهای ساکنان سنت لوئیس بود. افرادی هستند که دارند کابوس می‌بینند. افرادی هستند که از سفیدپوستان نژادپرست می‌ترسند. افرادی هستند که به خیابان‌ها بروند. وضعیت بدتر از فرگوسن است».

اشاره این سناتور ایالتی به اعتراضات گسترده آذرماه سال 1393 در شهر فرگوسن ایالت میسوری است که آمریکا شاهد اعتراضات سراسری در چندین شهر بود.

اعتراضات به حکم تبرئه «دارن ویلسون» افسر سفیدپوست که چند ماه پیش از آن «مایکل براون» نوجوان سیاهپوست آمریکایی را به ضرب گلوله کشته بود، صورت گرفت و ابتدا در فرگوسن شدت گرفت تا جایی که نیروهای گارد ملی آمریکا برای کنترل اوضاع به این شهر اعزام شدند و این شهر شاهد صحنه‌هایی شبیه به صحنه‌های جنگ شده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها