أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۸۶۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
امام جمعه نجف اشرف، به مناسبت حضور تعداد قابل توجهی از زائران ایرانی در نماز جمعه امروز شهر علم و فقاهت تشیع، بخشی از خطبه‌های نماز این شهر را به زبان فارسی خواند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، زائران عتبات و عالیات حاضر در نجف اشرف، با شور و شوق وصف‌ناپذیری همراه با روحانیون کاروان‌ها و مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در نماز جمعه نجف اشرف شرکت کردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدرالدین قپانچی، امام جمعه نجف اشرف در خطبه اول و دوم نماز، ضمن تکریم و تجلیل از حضور زائرین ایرانی، به طور مفصل به زبان فارسی صحبت کرد و با اشاره به 29 مرداد، روز آتش‌بس و خاتمه جنگ عراق با ایران گفت: به برکت اهل بیت علیهم‌السلام، 2 ملت مسلمان و شیعه که استکبار جهانی آنها را به جنگ کشانده بود، اکنون در کنار هم، با محبت و مودت برای زیارت مرقد امام هشتم و عتبات عالیات به ایران و عراق سفر می‌کنند و بر خلاف تصور دشمن، روز به روز 2 ملت به هم نزدیک‌تر می‌شوند.

 

پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه، حجت‌الاسلام جاوری و جمعی از کارکنان ستاد عملیات شمسا و سازمان حج و زیارت با امام جمعه نجف اشرف دیدار و گفت‌وگو کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها