أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۶۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سرهنگ ستار خسروی با اشاره به دستگیری سارقان منازل اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام اقدامات تخصصی 2 نفر از عاملان وقوع این سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: این دو متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده و اموال آنها بازگردانده می‌شود، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و هر 2 سارق برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ خسروی خطاب به شهروندان گفت: وجوه نقد و طلاجات خود را در بانک‌ها و صندوق امانات نگهداری کنید، منزل خود را به تجهیزات پیشگیری از وقوع سرقت مانند دزدگیر، نرده و حفاظ مجهز کنید و در صورت مشاهده پرسه‌زنی افراد مشکوک در اطراف محل زندگیتان موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها