أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۲۸۶۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مجموع زائران ایرانی که تا پایان وقت امروز وارد شهرهای مکه و مدینه می‌شوند،63 هزار نفر خواهد بود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در مدینه منوره اظهار داشت: مجموع حجاج ایرانی که تا پایان وقت امروز(28مردادماه) وارد شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره می شوند، بیش از 63 هزار نفر خواهد بود،که حدود 7 هزار و 500 نفر در مدینه و نزدیک به 57 هزار نفر در مکه مکرمه مستقر می شوند.

وی افزود: این روزها برای مقدمات ایام تشریق که اوج فعالیت ها و برنامه های حج است، آماده می شویم که بتوانیم بهترین خدمات را به زائران ارائه بدهیم.

گفتنی است؛زائران کشورمان با ۱۹۸ پرواز شامل ۱۵۲ پرواز ایران ایر و ۴۲ پرواز سعودی به سرزمین وحی سفر کردند و پیش‌بینی می‌شود در عملیات بازگشت حجاج به کشور نیز ۸۰ درصد پرواز‌ها توسط ایران ایر انجام شود. بازگشت زائران ایرانی پس از انجام مناسک حج از ۱۵ شهریور (از فرودگاه جده) و از ۱۹ شهریور (از فرودگاه مدینه) به مقصد ایستگاه‌های پرواز در کشور انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها