أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۲۸۶۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: محموله ۱۷۰ کیلویی تریاک که شهرهای جنوب شرقی کشور بارگیری شده بود پیش از توزیع در غرب کشور توقیف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه‌دار، یک باند تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی کنند.

وی افزود: اعضای این باند به صورت گسترده در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از استانهای شرقی کشور به استان کرمانشاه فعالیت داشتند و پس از یک ماه انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت ویژه مشخص شد که سرکرده باند اقدام به انتقال یک محموله به غرب کشور کرده‌اند.

امان‌اللهی عنوان کرد: دو اکیپ از مأموران اداره عملیات ویژه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی مقام قضائی به ورودی شهر کرمانشاه اعزام شدند و پس از مشاهده خودروی موردنظر، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، گفت: در بازرسی از جاساز تعبیه شده در کامیون هیجده بسته مواد مخدر به مقدار 170 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال 800 کیلوگرم موادمخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 195 درصد رشد داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها