أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۲۸۷۱۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک پاساژ دو طبقه روبه‌روی تالار بورس خبر داد و گفت: آتش‌نشانان در این حادثه دو نفر را نجات داد.

به گزارش پایگاه 598، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم ا اعلام خبر حریق در یک پاساژ دو طبقه روبه‌روی تالار بورس درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 19:30 امروز آتش‌سوزی در خیابان حافظ، بعد از پل، روبه‌روی تالار بورس به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک پاساژ دو طبقه بود که مغازه‌های آن متروکه و تعطیل بودند و فقط در طبقه همکف یک مغازه تهیه غذا وجود داشت که صاحبان آن قصد داشتند کف آن را قیرگونی کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در مغازه حضور داشتند در طبقه منفی یک مشغول آب کردن قیر بودند که ناگهان ظرف قیر دچار آتش‌سوزی شده و بر اثر این حریق دود زیادی طبقات بالایی پاساژ را فراگرفته بود همچنین دو کارگر مشغول کار در مغازه، پس از بروز آتش‌سوزی خود را به پشت‌بام رسانده بودند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و مشغول خاموش کردن آتش شدند همچنین دو کارگر نیز با استفاده از نردبان به پایین ساختمان منتقل شده، در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش‌نشانان در حال تخلیه دود و پایان عملیات هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها