أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۲۸۷۱۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۸     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی که با تهیه برندهای تقلبی اقدام به جعل لیبل‌های شرکتی خصوصی در تهران می‌کرد در مشهد دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه 598 ، حمید رزمخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با شکایت فردی مبنی بر توزیع تقلبی سموم کشاورزی در سطح بازار کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای پیگیری پرونده به صورت ویژه آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی تحقیقات خود را از شاکی پرونده که وکیل یکی از شرکت‌های معتبر در خصوص تهیه سموم کشاورزی در استان تهران بود آغاز کردند و متوجه پخش سموم با مارک و لیبل‌های جعلی در سطح بازار شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در دومین گام برای پیگیری سرنخ‌های موجود و اقدامات علمی به دستور مراجع قضائی پس از چند روز کار گسترده پلیسی فردی به نام کامبیز را شناسایی و او را در بلوار شهید قرنی مشهد به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از اطمینان از توزیع این محصولات تقلبی توسط فردی شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد فروشگاه مربوطه شده و ضمن دستگیری فرد سودجو از بازرسی به عمل آمده تعداد 24 کارتن سموم با برند شاکی که با لیبل‌های جعلی تهیه شده بودند را کشف و ضبط کردند.

رزمخواه گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت با تهیه برچسب‌های تقلبی و همچنین مخلوط کردن سموم، اقدام به توزیع این کودهای تقلبی در بازار می‌کرد که مدت بیش از سه ماه این عمل مجرمانه را انجام داده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد این فرد تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال به شرکت اصلی در تهران ضرر و زیان وارد شده و تحقیقات در این باره با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها