أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۷۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
اجلاس سراسری روز جهانی مسجد در حالی آغاز شد که قرار است ضمن رونمایی از کتاب «مسجد؛ هسته مقاومت» از خانواده شهید محسن حججی شهید مدافع حرم نیز تجلیل و تکریم شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اجلاس سراسری روز جهانی مسجد امروز(یکشنبه روز 29 مرداد ماه جاری) در سالن الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاری است.

این مراسم با پیام آیت الله مکارم شیرازی آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در این مراسم اظهار داشت: حرکت نورانی انقلاب اسلامی را می توان در نیجریه اروپا و آمریکا هم مشاهده کرد، بچه‌های حاج قاسم بچه های ناب و سلحشور عاشق امام و ولایت هستند یعنی بچه های امام خامنه‌ای هستند.

به گفته وی، بچه های حاج قاسم از لبنان، عراق، یمن، افغانستان و ...هستند که این چهره های مومن بهم پیوسته‌اند و این همان نهضت جهانی است که این عمق راهبردی نظام ماست.

در این مراسم که ائمه جماعات استان تهران حضور دارند، قرار است از خانواده شهید محسن حججی تجلیل شود، همچنین کتاب «مسجد؛ هسته مقاومت» نیز رونمایی می‌شود.

به گزارش فارس،‌ اجلاس سراسری روز جهانی مسجد به یاد 21 آگوست برابر با ٣٠ مرداد سالروز به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها در سال 1348 برگزار می‌شود که این روز به پیشنهاد ایران از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان «روز جهانی مسجد» نامگذاری شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها