يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۸۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریکی به امیر حاتمی، حضور وی بعنوان وزیر دفاع را نوید بخش تقویت رویکردها و برنامه های این وزارت برای تعمیق بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور دانست.
به گزارش پایگاه 598، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک انتخاب امیر سرتیپ حاتمی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حضور وی در این مسئولیت خطیر را نویدبخش تقویت رویکردها و برنامه‌های وزارت دفاع در تعمیق الزامات بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور دانست.  
 
متن پیام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شرح ذیل است:  
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برادر ارجمند امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
 
سلام علیکم؛
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مسرت و خرسندی، انتخاب جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سمت "وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" در دولت دوازدهم را صمیمانه تبریک عرض می نماید.
 
بی شک حضور جنابعالی در این مسئولیت خطیر در امتداد مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های وزرای محترم قبلی، نوید بخش تقویت رویکردها و برنامه های وزارت دفاع در توسعه بالندگی و حرکت روزآمد صنعت دفاعی کشور و پشتیبانی همه جانبه و هوشمندانه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای تعمیق الزامات "بازدارندگی" و "اقتدار دفاعی کشور" با محوریت "توان موشکی" و حمایت از "جبهه‌‌ مقاومت اسلامی" برای مقابله با "جنگ های نیابتی" و "تروریسم تکفیری" در منطقه خواهد بود و به فضل الهی ملت شریف ایران انعکاس و ظهور آن را در صحنه‌ی مأموریت های ارتش و سپاه مشاهده خواهد کرد.
 
این نهاد انقلابی و مردمی با اعلام آمادگی خود برای هرگونه کمک و همراهی در این مسیر افتخارآفرین، توفیق روزافزون جنابعالی و فعالان متعهد و سخت کوش حوزه صنعت دفاعی کشور را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه احدیت مسألت می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها