يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۹۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
سرمربی استقلال تهران معتقد است مصا‌حبه‌هایی که علیه او منتشر می‌شود انگیزه‌اش را بیشتر می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، سرمربی استقلال تهران هجمه‌های ایجاد شده علیه‌اش را بی اساس دانسته و معتقد جوانگرایی او در استقلال در حال نتیجه گیری است.

منصوریان که از بعضی غرض ورزی‌ها ناراحت است به عقیده خودش اگر تیمش وارد حاشیه شود و او به نتایج که می‌خواهد دست پیدا نکند ۲۰ سال آیند‌ه می‌سوزد: من گفتم تا 1402 بازیکن و سرمایه داریم. گویا کم سن و سال بودن من دوستان را حساس کرده است یا به خاطر اینکه پیشرفت خیلی ها را قبول نمی کنیم و اذیت می شویم. من بعد از این هم به جاهای بهتری می رسم. همیشه بعضی از دوستان را مثال می زنم. به تعداد مصاحبه های این هفته نگاه کنید. برخی از وب سایت ها رفتند و همه را گشتند و پیشکسوت‌هایی را پیدا کردند که من فقط دور زمین حیدریان دیدم برای سلامتیشان می دوند.. اگر پیدا نکردند من به آنها آدرس می دهم. یک وب سایت عکس من را با رئیس جمهور می گذارند. گفتند رئیس جمهور باخت! بعضی  جاها غرض ورزی می کنند. من آدم راحتی هستم و دروغ نمی گویم. این فضایی که علیه من درست کرده اند و پیشکسوت پیدا می کنند من را ناراحت نمی کند.  مخلص هواداران هستم که من را می فهمند. از آقای فریبا بپرسید. 9 صبح تا 6 بعد از ظهر در جلسه هستیم. کار ما وقتی به تمسخر گرفته می شود عزمم چند برابر می شود. فضای توهین به جوان ایرانی را تغییر می دهم. به دوستان جوان هم که علیه من مصاحبه می کنند می گویم اگر من بسوزم 20 سال بعد از من می سوزد. حمایت کنید تا جاده ای که من آسفالت کردم را روزی رویش راه بروید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها