کد خبر: ۴۲۸۹۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
از آنجا که استان یزد خاستگاه محمدرضا عارف و همینطور حبیب الله بیطرف بوده است، موسوی بیوکی علت رای نیاوردن بیطرف را «پدرکشتگی یزدی» دانسته است!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فردا، ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در بهارستان و عضو فراکسیون امید که در قامت نماینده مخالف بیطرف در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به ایراد نطق پرداخت علت رای نیاوردن بیطرف را یک خصومت تاریخی دانسته و اظهار داشته است که مجمع نمایندگان استان یزد و یکی از نمایندگان سرشناس تهران او را مجبور به ایراد نطق مخالف علیه بیطرف یزدی کرده اند!

به گزارش آفتاب یزد موسوی بیوکی در اینباره گفته است: «متن اینجانب برای مخالفت با ایشان نبود و فقط طرح مطالبات موکلینم در استان یزد بود. بنده مامور شدم که برای جلوگیری از حملات شدید مخالفین به ایشان برای مخالفت در پشت تریبون حاضر شوم. متنی که بنده قرائت کردم با هماهنگی مجمع نمایندگان استان تهیه شد و حتی توسط بعضی همکاران اصلاح گردید. سخنرانی بنده در راستای ماموریتی بود که از طرف فراکسیون امید برعهده من گذاشته شده بود و تمام اتفاقات با مدیریت و هماهنگی انجام شد.(!)» از آنجا که استان یزد خاستگاه محمدرضا عارف و همینطور حبیب الله بیطرف بوده است، موسوی بیوکی علت رای نیاوردن بیطرف را «پدرکشتگی یزدی» دانسته است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها