أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۸۹۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
رئیس جمهوری آمریکا با یادآوری راهبرد جدید دولتش در افغانستان و اظهار ناراحتی از حوادث داخلی اخیر در ایالات متحده گفت: نمی توان با وجود اختلاف و زخم های داخلی ، حافظ صلح در دنیا باشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ شامگاه دوشنبه به وقت محلی در جمع گروهی از نظامیان و شخصیت های سیاسی کشورش در تالار گردهمایی های پایگاه مشترک مایر هندرسون در آرلینگتن ویرجینیا با تجلیل از سربازان آمریکایی که در خارج از کشور به برقراری امنیت کمک می کنند، افزود: وقتی یک بخش از ایالات متحده آسیب می بیند، همه کشور احساس درد می کند. رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: به خاطر هوشیاری ما تراژدی هایی نظیر 11 سپتامبر هرگز در این کشور تکرار نشده است.
 
ترامپ با تاکید بر اینکه به وزیر دفاع و رئیس امنیت دستور دادم که سیاست های آمریکا در افغانستان را مورد بررسی قرار دهند، افزود: برای کامل کردن استراتژی هایمان، افغانستان را با جزئیات کامل بررسی کردم. مردان و زنانی که در ارتش ما خدمت کردند، سزاوار پیروزی هستند. وی تصریح کرد: 11 سپتامبر از افغانستان ریشه گرفت، برای اینکه در این کشور دولتی بود که به تروریست ها لانه داد.
 
رئیس جمهوری آمریکا همچنین خروج سربازان کشورش از عراق در سال 2011 را شتابزده و بدون مطالعه عنوان کرد که راه را برای ورود داعش باز کرد.
 
وی در عین حال تاکید کرد که نمی توانیم همان اشتباه را در افغانستان تکرار کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها