يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۰۵۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی باخته را با تساوی عوض کرد.
به گزارش پایگاه 598، تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 (سه‌شنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2  به پایان رسید. برای تیم میهمان در این مسابقه عمر السوما در دقیقه 3 و لئوناردو در دقیقه 58 موفق به گلزنی شدند و گل‌های پرسپولیس را نیز شجاع‌خلیل‌زاده در دقیقه 72 و گادوین منشا در دقیقه 85 وارد دروازه الاهلی کردند.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (کمال کامیابی‌نیا - 65)، محسن مسلمان(بشار رسن - 67)، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی(گادمین منشا - 64) به میدان آمد.

برای الاهلی در این بازی؛ محمد العویس، موتاز موهاوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو (مغرشی - 65)، حسین المقوی، صالح عجمان العمری و عمر السوما (الشماری - 82) راهی میدان شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها