يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۰۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
پلیس عربستان سعودی روز سه شنبه نوجوانی را به اتهام رقصیدن در خیابانی در جده بازداشت کرد.
به گزارش پایگاه 598، پلیس عربستان سعودی روز سه شنبه نوجوانی را به اتهام رقصیدن در خیابانی در جده بازداشت کرد.

به گزارش یورونیوز، در تابستان سال ۲۰۱۶ ویدئوی ۴۵ ثانیه ای رقص «ماکارنای» او برروی شبکه های اجتماعی با استقبال روبرو شده بود. این نوجوان چهارده ساله با رقصیدن پشت چراغ قرمز برای لحظاتی موجب اختلال در رفت و آمد خودرو ها شده بود.

اطلاعات دقیقی درباره هویت این نوجوان منتشر نشده است. مشخص نیست که آیا وی بطور رسمی از سوی دستگاه قضایی سعودی تحت تعقیب قرار گرفته است و یا خیر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها