يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۰۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
رئیس‌جمهوری آمریکا تهدید کرد در صورت تصویب نشدن طرح ساخت دیوار مرزی دولت را تعطیل خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته (سه‌شنبه) تهدید کرد که درصورت لزوم و برای اطمینان از تایید و تامین بودجه دیوار مرزی مکزیک توسط قانونگذاران دولت را تعطیل خواهد کرد.

ترامپ روز گذشته در تجمع فینیکس گفت: آن دیوار را بسازید. اکنون دموکراتهای کارشکن می‌خواهند که این کار را انجام ندهیم اما باور کنید اگر مجبور به تعطیلی دولت شویم هم این دیوار را خواهیم ساخت.

تامین بودجه دیوار مرزی مکزیک که ترامپ در دوران انتخابات وعده آن را داده بود به درگیری اصلی وی با کنگره تبدیل شده است.

اگر این طرح جدید تصویب نشود دولت در اول اکتبر تعطیل خواهد شد. با این‌حال دموکراتها به شدت مخالف تامین بودجه این دیوار هستند.

آژانس امنیت ملی طرح‌ این دیوار را در اوایل سال جاری میلادی تایید کرد. به متقاضیان اجرای این پروژه اعلام شده که ارتفاع این دیووار باید حداقل 5.30  متر باشد و دارای بخش‌هایی برای جلوگیری از بالارفتن از دیوار و حفر تونل در زیر دیوار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها