يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۱۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
یک مقام امنیتی با بیان اینکه صبح امروز در محل فرمانداری ساری مانور ضد گروگانگیری انجام شد، هرگونه عملیات تروریستی و گروگانگیری را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری مازند، به منظور آمادگی مامورین امنیتی استان نسبت به اقدامات ضد امنیتی، بدون اطلاع قبلی به پرسنل فرمانداری و اهالی محل از صبح امروز مانور ضد گروگانگیری با موفقیت انجام شد.

یک مقام مسئول نسبت به تجمع مردم نیز گلایه کرده و بیان داشت شهروندان در اتفاقات اینگونه بهتر است با پلیس همکاری نمایند.

وی به انتشار فوری خبر در فضای مجازی بیان داشت، واکنش سریع برخی رسانه ها نسبت به این اتفاق نشان از هوشیاری و آمادگی آنان دارد البته مدیران فضای مجازی نیز در اقدامات مشابه ضد امنیت ملی باید با توجه به منافع ملی و در راستای کمک به پلیس و ارتقای امنیت روانی جامعه اقدام به انتشار خبر نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها