يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۱۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرا رسیدن اول ذی‌حجه و سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها بخش هایی از گفتگوی رهبر انقلاب اسلامی با خانواده‌ی شهدای مدافع حرم که در دیدار دی ماه سال گذشته جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم انجام شده بود را منتشر می کند.
به گزارش پایگاه 598، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرا رسیدن اول ذی‌حجه  و سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها بخش هایی از گفتگوی رهبر انقلاب اسلامی با خانواده‌ی شهدای مدافع حرم که در دیدار دی ماه سال گذشته جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم انجام شده بود را منتشر می کند.

گفتگوی رهبر انقلاب با خانواده‌ی شهدای مدافع حرم:

- عروس شهید مدافع حرم: من چه‌‌کار بکنم؟ وظیفه‌ی من چیست؟ دوست داشتم از خودتان بپرسم؛ من دارم درس میخوانم، هنوز بچّه ندارم، ولی واقعاً الان وظیفه‌ی خودم را نمیدانم.

رهبر انقلاب: اوّلاً بچّه‌دار بشوید. اینهایی که اوّل زندگی، همین‌طور مدام [بچّه‌دار شدن را] عقب می‌اندازند و میگویند «حالا زود است، فلان است»، این ناشکری است؛ این ناشکری موجب میشود که خدای متعال، بعد یک جواب سختی به آدم بدهد.

- عروس شهید مدافع حرم: خب، من درسم را هم دارم پیش میبرم.

رهبر انقلاب: باشد؛ من کسی را سراغ دارم که با چهار بچّه، درس خوانده و دوره‌ی لیسانس و فوق‌لیسانس و دکتری و همه را گذرانده است؛ بله، هیچ اشکال ندارد.  ثانیاً، درستان را بخوانید؛ ثالثاً، زندگیتان را هرچه میتوانید شیرین کنید.
۹۵/۹/۱

لینک دانلود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها