أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۹۱۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح توسط مأموران پلیس امنیت این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای برخورد با جرایم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، وی را قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند در مخفیگاهش در شهر ایرانشهر دستگیر کردند

این مقام انتظامی با اشاره به سابقه نزاع و درگیری متهم و همکاری با قاچاقچیان در حمل مواد مخدر تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شرور، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و مهمات متعلقه، 4 دستگاه بیسیم غیرمجاز، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز بدون پلاک و مشخصات، بهمراه مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

جلیلیان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می کند و از مردم میخواهیم در صورت مشاهده فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن 110، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها