أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۹۱۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
باشگاه پاریسن ژرمن در بیانیه‌ای به شکایت باشگاه بارسلونا به خاطر انتقال نیمار واکنش نشان داد و تاسف شدید خود را بیان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، اکیپ، انتقال گرانقیمت نیمار از بارسلونا به پاریسن ژرمن هنوز خبر ساز است. در تازه‌ترین اتفاق باشگاه کاتالانی شکایت خود از مهاجم برزیلی را به دادگاه بارسلونا ارائه داده و این شکایت به فدراسیون فوتبال فرانسه و فیفا فرستاده شده است. این باشگاه خواهان غرامت از بازیکن جدید پاریسن ژرمن است که قراردادش را فسخ کرد.

بارسلونا قرارداد مهاجم برزیلی را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرده اما این بازیکن تصمیم گرفت اسپانیا را ترک و به فرانسه برود. به همین خاطر باشگاه کاتالانی خواستار ۹.۳ میلیون یورو غرامت است.

باشگاه پاریسن ژرمن در بیانیه‌ای کوتاه پاسخ شکایت باشگاه بارسلونا را داد. این باشگاه فرانسوی  در این بیانیه نوشت: باشگاه پاریسن ژرمن و همچنان نیمار به همه قوانین و مفاد قرارداد خود پایبند بودند و از چنین رفتارهای که باشگاه بارسلونا انجام می دهد تاسف شدید داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها