يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۲۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
باشگاه سپاهان اصفهان شایعه پیشنهاد به هافبک پرسپولیس را بی اساس اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پنج دیداری که در رقابت های لیگ برتر انجام داده است تنها شش امتیاز کسب کرده است که آمار خوبی برای زلاتکو کرانچار سرمربی این تیم نیست.

کادر فنی سپاهان تصمیماتی برای تقویت تیم خود دارند تا مشکلات تاکتیکی خود را به حداقل برسانند. از این رو شایعاتی در خصوص پیشنهاد دو و نیم میلیاردی این باشگاه برای جذب کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به گوش رسید.

مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تکذیب این شایعه اظهار داشت: هیچ صحبتی در باره این موضوع صورت نگرفته است. خیلی هم بعید است که بخواهیم چنین اقدامی کنیم. بحث جذب بازیکن را کادر فنی با مدیریت تیم هماهنگ است. آقای کرانچار هم اعلام کرده است بابت خریدهایی که داشته ایم رضایتمندی لازم وجود دارد و مشکلی نیست. با این حال، تصمیم نهایی برای روزهای مانده از نقل وانتقالات، بسته به دیدگاه کادر فنی و مدیریت باشگاه داد. تا این لحظه هم صحبتی با بازیکنان پرسپولیس نداشته ایم تا با آنها قرارداد ببندیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها