أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۹۲۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
صبح امروز به وقوع پیوست
دوسوله بزرگ کالا در انبارهای خیابان فداییان اسلام ساعت 6:18 امروز طعمه حریق شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آتش سوزی گسترده‌ای از دقایقی قبل در خیابان فداییان اسلام آغاز شده است.

براساس اطلاعات اولیه دو سوله بزرگ وسایل در این منطقه طعمه حریق شده اند.

مسئولان آتش نشانی از حضور بیش از 10 ایستگاه در محل وقوع آتش سوزی خبر داده اند.

به گفته جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، 150 نفر آتش نشان مشغول خاموش کردن آتش سوزی در این دو سوله 5 هزار متری هستند.

سخنگوی اورژانس تهران هم درباره جزئیات حریق در انبارهای خیابان فدائیان اسلام، گفت: تاکنون سه نیروی آتش‌نشانی که دچار دودگرفتگی شدید شده بودند به بیمارستان فیروزآبادی منتقل شدند.

حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با حریق در انبارهای خیابان فدائیان اسلام، گفت: این حادثه ساعت 6:18 صبح امروز به وقوع پیوسته که بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس‌آمبولانس اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تا کنون سه نیروی آتش‌نشانی که دچار دودگرفتگی شدید شده‌اند امدادرسانی شده و به بیمارستان فیروزآبادی انتقال یافته‌اند.

سخنگوی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: اخبار تکمیلی در این زمینه به زودی اعلام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها