امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۹۲۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
در حالی دو روز پیش تونل سلام پردیس به‌عنوان یکی از پروژه‌های عمرانی همزمان با آغاز هفته دولت افتتاح شد که چند ساعت پس از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در این شهر، با بلوک‌های بتنی مسدود شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پنجشنبه‌ گذشته همزمان با اولین روز هفته دولت چند پروژه مرتبط با پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس افتتاح شد.  مسیر دسترسی به فازهای 5، 8، 9 و 11، چهار دستگاه تقاطع غیرهمسطح  و دو دستگاه تونل از جمله طرح‌هایی بود که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و چند عضو هیئت مدیره شرکت‌ عمران شهرهای جدید ایران افتتاح شد. نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به این‌که امروز یکی از بزرگترین تونل های شهری شهرستان های کشور زیر بار ترافیکی رفت، گفته بود: با افتتاح این پروژه‌ها دسترسی سریع و آسان به فازهای 5،8،9 و 11 شهر جدید پردیس امکان پذیر شد که باعث صرفه جویی در رفت و آمد می‌شود.

غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس نیز گفت: با افتتاح این پروژه ترافیک درون شهری پردیس کاهش یافته و دسترسی سریع با کلانشهر تهران برای ساکنین این شهر امکان پذیر می شود.

این در حالی بود که به فاصله چند ساعت پس از این افتتاح، ساکنان مسکن مهر از انسداد تونل سلام به‌عنوان یکی از پروژه‌های افتتاح شده خبر دادند. این تونل فازهای 9 و 11 را به هم متصل می‌کند و پیش از این یکبار دیگر آبان‌ماه سال 95 افتتاح شده بود.

تعدادی از متقاضیان مسکن مهر در تماس با خبرگزاری تسنیم از نبود روشنایی در این تونل حدود 800 متری انتقاد کردند. یکی از این متقاضیان با اشاره به این‌که برای دومین بار طی 10 ماه اخیر است که تونل سلام افتتاح می‌شود، گفت:‌ صبح پنج‌شنبه این تونل افتتاح شد، اما چند ساعت بعد با تاریک شدن هوا مسیر ورودی آن مسدود شد.

به گزارش تسنیم، لازم به ذکر است روابط عمومی شرکت عمران پردیس در ویدئویی که روی کانال تلگرامی خود بارگذاری کرده از حل مشکل روشنایی تونل سلام خبر داده است. به گفته شخصی که روی این ویدئو صحبت کرده، مسیر دسرستی ساکنان فازهای 5، 8، 9 و 11 به آزادراه تهران-پردیس، جاده قدیم و شهر پردیس از طریق تونل سلام فراهم شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها