أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۹۲۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
پرسپولیس که همین دو سال قبل و پیش از اوج گیری با برانکو، حضور در رده آخر جدول را تجربه کرده حالا باید با نتیجه گرفتن مقابل گسترش فولاد، مانع تکرار این سرنوشت برای استقلال شود.
به گزارش پایگاه 598، نتایج این هفته لیگ، همگی به ضرر استقلال بود و حالا فقط پرسپولیس می‌تواند منصوریان و تیمش را از قرار گرفتن در رده آخر جدول نجات دهد.

به گزارش وبسایت نود، شکست استقلال مقابل پدیده تیم منصوریان را در جدول پایین‌تر برد و به رده‌های آخر رساند. با این وجود، آن‌ها هنوز در منطقه خطر نبودند اما برد پیکان و تراکتورسازی و مساوی سپیدرود، آن‌ها به رده پانزدهم فرستاد. جایی که فصل قبل هم برای ۳ هفته تجربه حضور در این رده را داشتند. حالا نگرانی آبی‌ها، رفتن به رتبه آخر جدول برای اولین بار در لیگ برتر است.

گسترش فولاد، تنها تیمی است که از استقلال کمتر امتیاز گرفته و یک بازی هم از تیم منصوریان کمتر دارد. در صورتی که گسترشی‌ها در تبریز، پرسپولیس را شکست دهند استقلال برای اولین بار، حضور در رده آخر جدول را تجربه خواهد کرد. استقلالی‌ها در جدول نیم فصل دوم لیگ دوم، آخر شده بودند اما در هیچ مقطعی، در جدول لیگ تیم رده آخر نبوده‌اند. حتی فصل پیش که بدترین شروع‌شان در تاریخ لیگ برتر را تجربه کردند.

پرسپولیس که همین دو سال قبل و پیش از اوج گیری با برانکو، حضور در رده آخر جدول را تجربه کرده حالا باید با نتیجه گرفتن مقابل گسترش فولاد، مانع تکرار این سرنوشت برای استقلال شود. فعلا امید استقلالی‌ها برای رهایی از رده آخر جدول، به جدی‌ترین رقیب‌شان دوخته شده است تا برد یا مساوی پرسپولیس در تبریز و مقابل گسترش فولاد، جلوی سقوط آن‌ها به آخرین رده جدول لیگ را بگیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها