يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۳۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: استقلال تیم شایسته‌ای است و مهره‌های خیلی خوبی دارد و می‌تواند مدعی باشد به شرطی که خوب مدیریت شود.
به گزارش پایگاه 598، رضا مهاجری با تاکید بر اینکه تعطیلات لیگ به ضرر تیمش است، اظهار داشت: تیم ما تازه روی غلطک افتاده بود و مطمئنا این تعطیلات نمی‌تواند به نفع‌مان باشد. نهایت احترام را برای تیم ملی قائلیم و امیدوارم مربیان تیم ملی از این اردویی که در پیش دارند نهایت استفاده را ببرند.

 

وی درباره اوضاع تیمش بعد از برتری برابر استقلال عنوان کرد: بازی با استقلال تنها دیدار خوب ما در این فصل نبود و ما حتی در بازی‌هایی که باختیم یا مساوی کردیم فوتبال خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم. برتری مقابل تیم شایسته‌ای مثل استقلال اگرچه کار بزرگی بود اما با یک برد اینچنینی قرار نیست به جایی برسیم و مهم این است که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

 

مهاجری درباره اینکه آیا بازیکنی از تیمش شایسته دعوت به تیم ملی بودند و به نظر می‌آید کی‌روش لیستش را از حالا برای جام جهانی بسته است، تصریح کرد: اگر به من باشد تمامی بازیکنان پدیده شایسته دعوت به تیم ملی‌اند چرا که از نگاه من آنها بهترین‌های لیگ هستند. باید به انتخاب مربیان تیم ملی احترام گذاشت و قطعا آنها سعی خواهند کرد بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کنند و به هر حال محدودیتی هم دارند. کی‌روش 7 سال است در فوتبال ایران حضور دارد و با زیر و بم فوتبال ما آشناست. شاید من هم اگر جای او بودم از حالا نفراتم را برای جام‌جهانی انتخاب می‌کردم. در لیگ هم بازیکنان شایسته زیادی حضور دارند اما شاید فقط بازیکنانی که درخشش فوق‌العاده‌ای داشته باشند در ادامه بتوانند به پیراهن تیم ملی برسند و از نظر من این امر منطقی است.

 

سرمربی پدیده در واکنش به این سوال که چه راهکاری اندیشیده تا تیمش برخلاف فصول گذشته در فصل جاری ثبات داشته باشد، گفت: باید در این زمینه آسیب‌شناسی شود. باید تلاش کنیم روندی که در پیش گرفته‌ایم را ادامه دهیم. قبل از هر چیز باید در نتیجه‌گیری به ثبات برسیم و سینوس‌وار حرکت نکنیم. بردن تیم‌های بزرگی مثل استقلال نشان می‌دهد تیم ما شایستگی‌های زیادی دارد اما وقتی می‌توانیم به هدف‌های بزرگتر برسیم که همیشه مثل دیدار با استقلال انگیزه و کیفیت بالایی داشته باشیم. برای رسیدن به اهداف بزرگ فقط تلاش بازیکنان کافی نیست بلکه عملکرد خوب کادرفنی و همچنین مدیریت باشگاه هم لازم است و یک مجموعه زنجیر وار به هم وصل هستند و اگر قسمتی از این زنجیر خوب عمل نکند در بقیه قسمت‌ها هم تداخل ایجاد می‌شود.

 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا استقلال نسبت به فصل پیش ضعیف‌تر شده است که آنها توانستند این تیم را ببرند، به تسنیم گفت: در واقع ما نسبت به سال گذشته بهتر شدیم که این نتیجه بدست آمد. استقلال تیم شایسته و پر مهره‌ای است که هر چه به جلوتر می‌رویم بهتر خواهد شد. مطمئن باشید استقلال این بحران را پشت‌سر می‌گذارد اگر خوب مدیریت شود.

 

مهاجری با اشاره به  قرعه‌کشی جام حذفی و رویارویی تیمش با تراکتورسازی در مشهد، خاطرنشان کرد: در نظر داریم جام حذفی را جدی بگیریم اما از شانس بدمان در اولین بازی باید با یک تیم مدعی و شایسته‌ مثل تراکتورسازی بازی کنیم. این بازی را کاملا جدی گرفته و نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا با عبور از تراکتورسازی به مرحله بعد صعود کنیم.

 

سرمربی پدیده در مورد اختلاف مالی پیش آمده بین سازمان لیگ  و اداره مالیات که منجر به مسدود شدن حساب سازمان لیگ شده است، گفت: در این رابطه حتما باید تعاملی بین اداره مالیات با سازمان لیگ بوجود بیاید. اقدامی که اداره مالیات انجام داده باعث شده، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها، مربیان و... ضرر کنند. هیچ یک از ما مربیان و بازیکنان به دنبال فرار از مالیات نیستیم اما وقتی دریافتی‌مان خیلی کمتر از رقم قراردادمان بوده چرا باید مالیات کل قرار داد را بدهیم؟ اگر قرار باشد همه چیز روال قانونی‌اش را طی کند باید در همه زمینه‌ها این شرایط وجود داشته باشد. صدا و سیما و تبلیغات محیطی به قراردادشان با سازمان لیگ متعهد نبوده‌اند اما اداره مالیات از این سازمان مالیات کل قرارداد را می‌خواهد. وقتی هم که سازمان لیگ متضرر شود دودش به چشم همه اهالی فوتبال خواهد رفت.

 

مهاجری تاکید کرد: در سال جام جهانی هستیم  و در این شرایط فدارسیون فوتبال بیش از هر سال دیگری نیاز به حمایت مالی دارد. از طرفی کنفدراسیون فوتبال آسیا دنبال هر بهانه‌ای می‌گردد تا سهمیه فوتبال ایران را در لیگ قهرمانان آسیا کم کند. وقتی فوتبال‌مان از جایی حمایت نمی‌شود حداقل خودمان از درون به یکدیگر ضربه نزنیم. الان خیلی از باشگاه‌ها دچار مشکلات مالی هستند. تیم‌های خصوصی روی تبلیغات محیطی، حق پخش، سهمیه بلیت فروشی و... حساب می‌کنند و اگر قرار باشد حساب سازمان لیگ مسدود باشد ضربه بزرگی به باشگاه‌های وارد خواهد شد از جمله باشگاه ما که روی این درآمد‌ها حساب کرده است. امیدوارم اداره مالیات شرایط را درک کرده و با سازمان لیگ تعامل کند. اگر هم قرار به اجرای قانون است باید در همه موارد قوانین رعایت شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها