يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۳۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
با رای اعضای شورای شهر تهران، مصطفی سلیمی سرپرست شهرداری تهران شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در جریان دومین جلسه شورای شهر تهران انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران با 17 رای در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ادامه جلسه محسن هاشمی رفسنجانی از اعضای شورای شهر تهران خواست تا اعضا کاندیداهای سرپرستی شهرداری تهران را انتخاب کنند.

مصطفی سلیمی شهردار سابق 6، 18 و 20 به عنوان یکی از کاندیداهای سرپرستی شهرداری تهران از سوی تعدادی از اعضای شورای شهر تهران معرفی شد.

مصطفی سلیمی در ادامه با 20 رای به عنوان سرپرست شهردار تهران انتخاب شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
۰
۰
سرپرستی یعنی چی مگه جنتی شهردار نشده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها