أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۹۶۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
مهاجم نیجریه‌ای موفق پرسپولیس در ترکیب این تیم، به دنبال تغییر تاکتیک گلزنی خود در ادامه مسابقات پیش رو با پیراهن شماره 90 است.
به گزارش پایگاه 598، گادوین منشا که در این فصل به عنوان مهاجمی قابل اعتنا به ترکیب پرسپولیس اضافه شده، علیرغم پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، خیلی زود توانست در نقش گلزن ظاهر شده و عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد.

 


منشا در لیگ برتر برابر تراکتورسازی از ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای سرخپوشان گلزنی کرد و در دیدار حساس مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان نیز توانست با ضربه‌ای زمینی و اینبار هم از پشت محوطه جریمه این تیم را به تساوی برساند. با این حال عمده تمرین این مهاجم در جمع شاگردان برانکو امروز اختصاص به ضربات سر داشت. مهاجم نیجریه‌ای امیدوار است اینبار با این تغییر تاکتیک در سبک گلزنی موفق شود بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شود. سرخ‌ها دو دیدار حساس طی هفته‌های آینده پیش رو خواهند داشت و ابتدا باید برابر گسترش فولاد برای دستیابی به صدر جدول در تبریز پیکار دهند و بعد از آن برای جبران نتیجه تساوی 2 بر 2 در بازی برگشت مقابل الاهلی قرار گیرند و منشا به عنوان یکی از امیدهای گلزنی این تیم به دنبال تکرار درخشش خود است.

ورزش سه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها